Trabajando al límite del conocimiento desconocido

Autores/as

  • Debra R. Hanna Associate profesor division of nursing Molloy College

Palabras clave:

nursing theory, nursing knowledge, unknown knowledge

Resumen

DOI: 10.5294/aqui.2016.16.3.1

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Biografía del autor/a

Debra R. Hanna, Associate profesor division of nursing Molloy College

Author's Affiliation: Associate Professor of Nursing, Molloy College, Rockville Centre, NY  USA

and

Member, Executive Board of Directors, Roy Adaptation Association International

Author's Academic formation:

BA (English): University of Minnesota, Minneapolis, MN

BS (Nursing):  Columbia University, New York, NY

MS (Nursing): City University of New York, Bronx, NY

PhD (Nursing): Boston College, Chestnut Hill, MA

Post-Master’s Certificate (Nursing Education): Boston College, Chestnut Hill, MA

 

Publicado

2015-11-23

Cómo citar

Hanna, D. R. (2015). Trabajando al límite del conocimiento desconocido. Aquichan, 16(3), 275. Recuperado a partir de https://aquichan.unisabana.edu.co/index.php/aquichan/article/view/275

Número

Sección

Editorial